Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
27.01.2021
Spustili jsme nový a obsáhlejší E-SHOP
Vážení zákazníci,  spustili jsme pro Ván nový e-shop. Věříme, že zjednodušením desigenu a celé aplikace bude Vaše orientace v shopu snadnější. Chcem... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
22.12.2018 Rybaření
Socioekonomická studie
Mendelova univerzita v Brně vypracovala socioekonomickou studii sportovního rybolovu, číst celé
21.12.2018
Spánek v bivaku?!
Pobyt u vody v bivacích nebo karavanech je nedílnou součástí rybářských výprav desetitisíců rybářů v České republice. číst celé
20.12.2018 Rybaření
NON-STOP rybaření
Non-stop rybaření na svazových revírech je vítaným zpestřením na celé řadě lokalit v letních měsících. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Reklamační řád

Reklamační řád

 

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu www.fishcom.cz od naší společnosti

TERAHO s.r.o., se sídlem Zlosyň 119, 277 44

 IČ: 05816980,

DIČ: CZ05816980                                   

zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl 270476, vložka C

Adresa pro doručování: Zlosyň 119, 277 44, se sídlem Zlosyň 119, 277 44

Telefonní číslo: 605 265 000

Kontaktní e-mail: info@teraho.cz

 

  1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

  • má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek pro maloobchod.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.

 

  1. Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.

 

  1. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní cenyanebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

 

  1. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  •  jste o vadě před převzetím věci věděli;
  • jste vadu sami způsobili;
  • uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

  • opotřebení zboží způsobené jeho užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);
  • vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

 

  1. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. 

Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

  • pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně. 
  • reklamované zboží doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši kontaktní adresu (nebo na adresu osoby určené k opravě), do jakékoliv naší provozovny nebo na adresu našeho sídla.

Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

Novinky z našeho blogu

Socioekonomická studie
22.12.2018 Rybaření
Socioekonomická studie
Mendelova univerzita v Brně vypracovala socioekonomickou studii sportovního rybolovu, číst celé
Spánek v bivaku?!
21.12.2018
Spánek v bivaku?!
Pobyt u vody v bivacích nebo karavanech je nedílnou součástí rybářských výprav desetitisíců rybářů v České republice. číst celé
NON-STOP rybaření
20.12.2018 Rybaření
NON-STOP rybaření
Non-stop rybaření na svazových revírech je vítaným zpestřením na celé řadě lokalit v letních měsících. číst celé
Tajný trumf na kapry do ledové vody
19.12.2018 Rybaření
Tajný trumf na kapry do ledové vody
Tajný trumf na kapry do ledové vody: Geniální tekutina z Anglie, která pracuje i v mrazivé vodě! číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

 

 

 

Informace pro zákazníky

Naše prodejny:

  • Kostelec nad Labem
  • Zbraslav - Praha ( bude otevírat )
  • Lysá nad Labem ( bude otevírat )
Facebook

Kde nás najdete

FISHCOM – Rybářské Centrum

Brandýská 936,  277 13

Kostelec nad Labem

Kontakty
Zákaznická podpora - Luboš
Zákaznická podpora - Luboš
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz