1. Tento zákazník nás bude prezentovat v médiích. Jak to tedy probíhalo?

P. Martin Pastor, si 2.12.2022 vytvořil objednávku s platbou ONLINE a osobním vyzvednutím na prodejně.

pastor

Když platba nedorazila ani v úterý 6.12.2022, zavolali jsme na uvedené číslo v objednávce ( standardní postup ). Na druhém konci telefonu se ozvala paní. Sdělujeme jí, že jsem ze společnosti FISHCOM a zda bychom mohli mluvit s p. Pastorem ohledně objednávky kterou si u nás na e-shopu vytvořil. Paní nám sdělila. že je p. Pastor v Anglii a že mu napíše co a jak. 

S naším údivem nám v tentýž den dorazil tento: pastor maile-mail:

  Jen pro upřesnění, v e-mailu se píše, opakovaně Vám píši, je to pro to, že den před tím, odeslal p. Pastor ještě jednu výzvu ke stornu objednávky která spadla do spamu.

---------------------------------------------------------------------------

Každopádně, posuďte sami, zda jsme udělali chybu, či jsme zareagovali nějak špatně.. Z naší strany je věc jasná.