2. Záporné hodnocení na portálu HEUREKA. Opak je pravdou....

Paní Alla Ivanytska,

si vytvořila objednávku na SPORTS Lampu. Týž den byl balík připraven a následný den odeslán.

heureka 2

heureka 3

Od této chvíle, kdy přepravní společnost PPL převzala balík a následný den doručovala, bylo ze strany paní Alla Ivanytska balík odmítán, respektive nedoručen ze stany zákazníka. Zda si balík schválně nepřevzala či jen nebyla doma, což se samozřejmě může stát, přesně nevíme. Až po několika pokusech o doručení jsme pochopili, že jednání zákaznice je cílené, viz níže:

heure 4

 

Dne 12.12. 2022 přišlo hodnocení z portálu HEUREKA. Myslím, že nemusíme dlouze popisovat, jaký jsme měli údiv ve tvářích.

heureka

Dalším překvapením bylo, když nám portál HEUREKA po telefonu sdělil, že se tato recenze nedá smazat i když jsme předložili veškeré důkazy o tom, že není správná. Jako zákazník máte všemožná práva při nákupu na e-shopech a my, myslíme tím férové e-shopy, nemáme k falešným a neférovým zákazníkům práva žádná. Platíme za balení zakázek ( zaměstnanec, obalový materiál ) , platíme za dopravu a to jsou náklady, které nám v těchto případech nikdo nevrátí. Ano, je v obchodních podmínkách, že můžeme tyto náklady po zákazníkovy vymáhat soudně, ale..... Také někdo může říct, to jsou rizika podnikání, ano, máte pravdu, ALE, zamyslete se... Co kdyby toto dělal někdo VÁM!!!

 

 DNE 14.12.2022 - ÚSPĚŠNĚ DORUČENO! DĚKUJEME